Καλώς ήρθατε στο Wilio!

Βλέπετε το Wilio ως μη εγγεγραμμένος πελάτης

Μεταβείτε σε επαγγελματίες
Πλοήγηση
Υπηρεσίες
Λίστα τιμών
Σχετικά με την εφαρμογή
Κατεβάστε την εφαρμογή
Πώς λειτουργεί
Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε
Επικοινωνήστε μαζί μας
Σχετικά με το Wilio
Συνδεθείτε
Καλώς ήρθατε στο Wilio!

Βλέπετε το Wilio ως μη εγγεγραμμένος πελάτης

Μεταβείτε σε επαγγελματίες
Πλοήγηση
Υπηρεσίες
Λίστα τιμών
Σχετικά με την εφαρμογή
Κατεβάστε την εφαρμογή
Πώς λειτουργεί
Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε
Επικοινωνήστε μαζί μας
Σχετικά με το Wilio
Συνδεθείτε

σιδηροκατασκευεσ

Ψάχνετε για σιδερά για παραγωγή μετάλλων; Έχουμε 21.761 παρόχους σε αυτήν την κατηγορία. Αποστολή ερωτήματος.

Ξεκίνα

32.308 εγγεγραμμένους επαγγελματίες

85.239 λυμένα έργα

4.8 από τις 5 Μέση αξιολόγηση των εμπειρογνωμόνων μας

226 512 Εγκαταστάσεις εφαρμογής

σιδηροκατασκευεσ

Χρειάζεστε υπηρεσία στον τομέα της παραγωγής μετάλλων; Η Wilio θα σας βοηθήσει να βρείτε ειδικούς στην ποιότητα στην παραγωγή περιφράξεων, πυλών, σκαλοπατιών, κιγκλιδωμάτων και κιγκλιδωμάτων. Το κόστος παραγωγής και συναρμολόγησης μεταλλικών κατασκευών εξαρτάται συνήθως από το εύρος των υπηρεσιών. Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες: συμβουλευτική, έξοδα αποστολής, υπηρεσία μετά την εγγύηση που παρέχεται από έναν από τους ειδικούς μας 21.761 στην κατηγορία.

Δείτε επίσης:Τιμές

32.308 εγγεγραμμένους επαγγελματίες

85.239 λυμένα έργα

4.8 από τις 5 Μέση αξιολόγηση των εμπειρογνωμόνων μας

226 512 Εγκαταστάσεις εφαρμογής

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Τι πρέπει να ξέρετε

Μεταλλουργία - Τέχνη της μηχανικής επεξεργασίας μετάλλων Η μέταλλα παραγωγή είναι η διαδικασία παραγωγής διακοσμητικών ή βοηθητικών αντικειμένων από μέταλλο. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι διάφορα αντικείμενα, από κοσμήματα και ασημένια γεγονότα σε μεγάλο βαθμό, όπως πλοία, γέφυρες και διυλιστήριο πετρελαίου. Επομένως, υπάρχει ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων, διαδικασιών και εργαλείων σε μηχανική κατεργασία μετάλλων. Το ιστορικό επεξεργασίας μετάλλων έχει ξεκινήσει μερικές χιλιετίες. Οι άνθρωποι ανακάλυψαν χαρακτηριστικά ορισμένων μεταλλευμάτων. Διαπίστωσαν ότι μπορούν να παράγουν ένα μέταλλο με τήξη ή ένα μέταλλο έγινε μέρος της ζωής τους σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι μεταλλικές ιδιότητες και η ολκιμότητα επιτρέπονται στους ανθρώπους να τον μετατρέψουν σε όπλα, εργαλεία, στολίδια και άλλα χρήσιμα αντικείμενα. Το παλαιότερο εργαλείο επεξεργασίας μετάλλων είναι σφυρί. Περίπου 2500 πριν από το n. μεγάλο. Οι άνθρωποι έμαθαν να ρίχνουν ή να χύνονται λιωμένο μέταλλο για να σχηματίσουν. Στη συνέχεια, στα νεολιθικά μέταλλα ως χαλκό, ασήμι και χρυσό που σχηματίζεται σε κοσμήματα και αργότερα, ένας αριθμός ταλαντούχων τεχνιτών που ασχολήθηκαν με την παραγωγή στέγης, ασημένια κοσμήματα ή πηγάδια βρέθηκαν κατά τη στιγμή του χάλκινου. Ο Χάλκινος χρόνος ήταν μια περίοδος που οι άνθρωποι άρχισαν να παράγουν χάλκινα γλυπτά και ορείχαλκο κράματος. Μια άλλη σημαντική ανάπτυξη στη βιομηχανία μεταλλικών κατεργυμάτων έχει συμβεί σε σίδηρο όταν ο σίδηρος χρησιμοποιήθηκε για την παραγωγή διαφόρων χρήσιμων εργαλείων. Μέχρι τώρα, σημειώθηκε μεγάλη πρόοδος στη μεταλλουργική βιομηχανία, ειδικά στην παραγωγή κράματος και στη χρήση μετάλλων για βιομηχανικούς σκοπούς. Τον 12ο αιώνα, τα ωραία κοσμήματα που παράγονται από το ασήμι. Οι Goldsmiths άρχισαν να οργανώνουν τη συντεχνία λόγω μεγάλης ζήτησης για κοσμήματα. Κατά τον 17ο και 18ο αιώνα, τα ποιοτικά ασημένια αγαθά και κοσμήματα ήταν επίσης πολύ απαιτούμενα στην Ευρώπη. Επιπλέον, σε αυτή την περίοδο, η Prekolumbiva America άρχισε να ασχολείται με την χονδρική παροχή κοσμημάτων με ασημένια στολίδια. Η μεταλλουργία περιλαμβάνει την εργασία με σφυρί, τραβώντας, μαυρίσματος και χύτευση. Ορισμένες από τις διακοσμητικές διαδικασίες στη βιομηχανία μεταλλικών κατευθύνσεων είναι η ανάγλυφη, η καταστροφή, η συσσώρευση κ.λπ. Η διαμόρφωση είναι ένα σύνολο διαδικασιών όπου το μέταλλο θερμαίνεται και σχηματίζει. Το καυτό εξάρτημα βρίσκεται σε μια μεταλλική παραμόρφωση με υδραυλικές πρέσες και σφυρί. Υπάρχουν διάφοροι τύποι χύτευσης, συμπεριλαμβανομένης της χύτευσης σε άμμο και κοχύλια, επενδύσεις, φυγοκεντρικές, περιστροφικές και χύτευση πίεσης. Οι διαδικασίες μεταφοράς αλλάζουν μέταλλο σε ένα γεωμετρικό σχήμα που οδηγεί σε ένα κόσμημα ή στολίδι. Το άλεση είναι ένας άλλος τρόπος διαμόρφωσης αργύρου χρησιμοποιώντας μύλο άλεσης. Άλλες διαδικασίες περιλαμβάνουν λείανση, συγκόλληση, σκληρή συγκόλληση, τεντώνοντας και επισήμανση. Το τήγμα αλλάζει το κόσμημα σε κομμάτι εργασίας. Το τελευταίο βήμα στην παραγωγή ασημένια κοσμήματα είναι μηχανική κατεργασία ή τροποποίηση. Η παραγωγή μετάλλων είναι ένας μεγάλος όρος στον οποίο περιλαμβάνεται η βιομηχανία, η επιστήμη και η μεταλλουργία. Ωστόσο, είναι επίσης μια μορφή τέχνης και χόμπι για πολλούς ανθρώπους, πρακτική που συνδυάζουν πολλούς πολιτισμούς, φυλές και πολιτισμούς. Τα μεταλλικά προϊόντα, η χρησιμότητα και τα διακοσμητικά αντικείμενα είναι κατασκευασμένα από διάφορα μέταλλα, όπως χαλκό, σίδερο, ασήμι, χάλκινο, μόλυβδο, χρυσό και ορείχαλκο. Τα παλαιότερα τεχνητά άρθρα ήταν από πέτρα, ξύλο, οστά και πηλό. Αργότερα οι άνθρωποι έμαθαν να ωφελήσουν τα μέταλλα από το έδαφος και να τα επεξεργαστούν σε θέματα. Τα αποτελέσματα της παραγωγής μετάλλων είναι εμπορευματοκιβώτια, πιάτα, συναλλαγές και τελετουργικά αντικείμενα, διακοσμητικά αντικείμενα, αρχιτεκτονικά στολίδια, προσωπικά στολίδια, αγάλματα και όπλα. Γενικές διαδικασίες και τεχνικές Πολλές από τις χρησιμοποιούμενες τεχνικές διαδικασίες είναι βασικά οι ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούνται στην αρχαιότητα. Για παράδειγμα, η αρχική μεταλλουργία που είναι γνωστή, για παράδειγμα, μαυρίσματος, ανάγλυφο, επιχρυσωμένο, ενσύρματο σχέδιο, σμάλτο και πολύτιμους λίθους. Σφυρηλάτηση και χύτευση Όλα τα διακοσμητικά εξαρτήματα παραχάστηκαν αρχικά με σφυρί. Αρκετά τμήματα κάθε προϊόντος διαμορφώθηκαν ξεχωριστά και στη συνέχεια ενωθούν με σπειρώματα ή βυθίστηκαν σε ένα στερεό πυρήνα (ακόμη η συγκόλληση δεν εφευρέθηκε). Επιπλέον, οι πλάκες από σφυρήλατο χάλυβα σχηματίστηκαν σε τραγούδι και τα μεμονωμένα κομμάτια συνδυάστηκαν με κλωστές χαλκού. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα ενός τέτοιου έργου είναι το αιγυπτιακό άγαλμα του Φαραώ Pepi στο μέγεθος της ζωής στο Αιγυπτιακό Μουσείο στο Κάιρο. Περίπου 2500 πριν από την N.L. Έχουν αναπτυχθεί δύο τυποποιημένες μεθόδους παραγωγής μετάλλων και χύτευσης. Μέθοδος χαμένου κεριού (χύτευση με χρήση κεριού) χρησιμοποιήθηκε στην Αίγυπτο περίπου 2500 πριν από την N.L. Αργότερα, μετά τη μέθοδο χύτευσης σε μορφές με πυρήνες αντικατέστησε την πρωτόγονη και μακρά διαδικασία πριτσίνης, το σφυρί παραμένει το κύριο εργαλείο για την κατασκευή έργων τέχνης πολύτιμων μετάλλων. Το σφυρί και το γροθιά έχει γίνει όλα όσα μπορούν να αποδοθούν στην Ασσυριακή, Etrusky και Greek Golden. Το Tiędi είναι η τέχνη της αύξησης του διακόσμηση σε ανακούφιση από την καουτσούκ πλευρά. Ο σχεδιασμός αρχικά σχεδιάζεται στην επιφάνεια του μετάλλου και τα μοτίβα οριοθετούνται από έναν ιχνηλάτη που μεταφέρει τα βασικά μέρη του σχεδίου στο πίσω μέρος των πλακών. Στη συνέχεια, το διοικητικό συμβούλιο αυξάνεται με όψη προς τα κάτω στο άσφαλτο και τα μέρη που πρέπει να ανυψωθούν σφυρίζονται προς τα κάτω στη συμβατή άσφαλτο. Στη συνέχεια, η πλάκα αφαιρείται και ανακουφίζεται ξανά για να αντιμετωπίσει. Στη σφυρηλάτηση συνεχίζεται, αυτή τη φορά ο σχεδιασμός του φόντου βρίσκεται στην άσφαλτο. Η σειρά αυτών των διεργασιών ανάδευσης και επανεισχώρισης, ακολουθούμενη από συμπίεση, φτάνει στο μέταλλο στην τελική εμφάνισή τους. Υπάρχουν τρεις βασικοί τύποι εργαλείων - για να χαϊδεύουν, στην ανάγλυφη ανάγλυση και στην εξώθηση καθώς και ένα εξειδικευμένο εργαλείο με δόνηση ή ράβδο ελατηρίου που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη άλλως απροσπέλαστων περιοχών. Το στολίδι στην ανακούφιση παράγεται επίσης με μηχανικά μέσα. Ένα λεπτό εύκαμπτο μεταλλικό φύλλο μπορεί να συμπιεστεί σε μορφές. Όλες αυτές οι μέθοδοι ήταν ήδη γνωστές στην αρχαιότητα. Διάτρηση. Η διάτρηση γίνεται με σφυρί και χτυπήματα σε μέταλλο. Αυτές οι διατρήσεις διαμορφώνονται έτσι ώστε να είναι σε θέση να επιτύχουν οποιοδήποτε αποτέλεσμα - είτε η γκραβούρα (εγκοπή κάτω από την επιφάνεια του μετάλλου) είτε ανακούφιση που η μεταλλική μηχανή θέλει να δημιουργήσει. Ο σχεδιασμός σχηματίζεται στην επιφάνεια και η ανακούφιση μπορεί να επιτευχθεί γράφοντας παρακείμενες περιοχές για να σχηματίσουν φόντο. Ένα τέτοιο έργο που δρομολογεί μερικές φορές δημιουργεί ανακούφιση, αλλά στη δεύτερη διαδικασία είναι το σχήμα που σφραγίζεται από πίσω. Η λεπτομερής επιφανειακή επεξεργασία της ανακούφισης επιτυγχάνεται με την ανάγλυση. Αυτή η έκφραση ισχύει επίσης για την επαναφορά και την ολοκλήρωση της χύτευσης με χειροποίητα γραμματόσημα. Χαρακτική. Η χάραξη σημαίνει κοπή ή κοπής γραμμής. Έγινε με ένα εργαλείο κοπής με πίεση του χεριού σας. Διαχωρίζει το υλικό κατά την χάραξη. Όταν πιέζεται το ζαχαροκάλαμο, αυτή η διαδικασία ονομάζεται σκάλισμα. Εκφόρτωση. Το σύστημα διακόσμησης που είναι γνωστό ως damascation προέρχεται από την προσανατολισμό και συχνά ασκεί τους πρωινούς χρυσοχόους στη Δαμασκό. Από το όνομα των στελεχών. Εισάγει ένα χρυσό σύρμα (μερικές φορές ασημί ή χαλκό) στην επιφάνεια του σιδήρου, του χάλυβα ή του χάλκινου. Η επιφάνεια στην οποία πρόκειται να σχηματιστεί το πρότυπο κοπεί απαλά με ένα αιχμηρό εργαλείο. Το χρυσό νήμα σφυρίζει σε μικρές βρύσες της περιοχής κοπής με σφυριά και σταθερά σταθερά. Το Niello είναι η διαδικασία εκφόρτωσης χαραγμένων διακοσμητικών μοτίβων θειούχου με μίγμα αργύρου ή σουλφιδίου. Οι πρώτοι συγγραφείς που έγραψαν την προετοιμασία του Niello και την εφαρμογή του στο Silver, ήταν ο Eraclius και ο Θεόφιλος τον 12ο αιώνα και ο Benvenuto Cellini τον 16ο αιώνα. Σύμφωνα με αυτούς, δεν παράγεται με ένωση αργύρου, χαλκού και μολύβδου και μετέπειτα ανάμιξη τετηγμένου κράματος με θείο. Το μαύρο προϊόν (ένα μείγμα σουλφιδίων ασημιού, χαλκού και μολύβδου) είναι κονιοποιημένη. και μετά από χαραγμένο μέταλλο, συνήθως αργύρου, υγρασία με γεύση που χρησιμοποιείται για τη στήριξη ενός τμήματος της σκόνης και του μετάλλου είναι βαριά θερμαινόμενη. Το Niello λιώνει και καλύπτει τα χαραγμένα κανάλια. Η περίσσεια Niello αφαιρείται με ξύσιμο έως ότου τα γεμάτα κανάλια είναι ορατά και τελικά η επιφάνεια αναρριχηθεί. Ένωση Υπάρχουν δύο τρόποι εφαρμογής σμάλτου σε μέταλλο: θαλάμους, όπου η δισκέτα στο Kove γεμίζει με σμάλτο. και το cloisonne στις οποίες εφαρμόζονται μεταλλικές ζώνες στην μεταλλική επιφάνεια που σχηματίζουν κύτταρα και στη συνέχεια γεμίζει με σμάλτο. Χείλος. Το Gilding είναι μια καλλιτεχνική διακόσμηση από ξύλο, μέταλλο, γύψο, γυαλί ή άλλα υποκείμενα με επικάλυψη χρυσού σε μορφή φύλλων ή σκόνης. Αυτή η έκφραση ισχύει επίσης για τη χρήση αλουμινίου αργύρου, παλλαδίου, αλουμινίου και χαλκού. Οι παλαιότεροι από τους ιστορικούς λαούς είχαν gins αριστούργημα, οι οποίες δοκιμάζουν αλληλεπικαλύψεις ενός λεπτού χρυσού φύλλου στις βασιλικές μούμια και τα αρχαία έπιπλα της Αιγύπτου. Κινέζικα διακοσμημένα ξύλο, κεραμικά και κλωστοϋφαντουργία με όμορφα χρυσά σχέδια. Οι Έλληνες χρυσοί όχι μόνο ξύλο, τοιχοποιία και μαρμάρινα γλυπτά, αλλά και εφαρμόζονται στο χρυσό αμάλγαμα, χρησιμοποιώντας θερμότητα ώθησε τον υδράργυρο και άφησε τη χρυσή επίστρωση στην μεταλλική επιφάνεια. Από τα ελληνικά, οι Ρωμαίοι αναλαμβάνουν την τέχνη, χάρη στην οποία οι ναοί τους και τα παλάτια τους λάμπουν με λαμπρό επιχρυσωμένο. Τοποθέτηση χρυσού σε λεπτά φύλλα 0,25001 εκατοστών γίνεται συνήθως με χειροκίνητα, αν και οι μηχανές χρησιμοποιούνται σε κάποιο βαθμό. Μετά την κοπή σε ένα τυποποιημένο τετράγωνο 9,84 εκατοστά, τα εισιτήρια εισάγονται μεταξύ φύλλων μικρών βιβλίων και έτοιμοι για χρήση καταστροφής. Πολλές ουσίες όπου η προδιάλαξη τέχνης μπορεί να είναι και να επιτύχει νέα και θαυμάσια αποτελέσματα, ενδέχεται να απαιτούν ειδικές προσαρμογές και εφαρμογές των μεθόδων και των υλικών της. Όλοι οι τύποι επιχρυσών έχουν κάποιες βασικές διαδικασίες. Για παράδειγμα, το υπόστρωμα που πρόκειται να επιχορηγηθεί πρέπει να παρασκευάζεται προσεκτικά από τη βασική επικάλυψη. Τα λεία χρώματα, τα βερνίκια ή τα συγκολλητικά σφράγισης χρησιμοποιούνται ανάλογα με τον τύπο του αμμουδιού. Τα διάβρωση μετάλλων μπορούν να βαφτούν (και να προστατευθούν) με ουσιαστικά χρώματα επίστρωσης ή οξειδίου σιδήρου. Τα πρότυπα μπορούν επίσης να τοποθετηθούν πιέζοντας ή χύτευση, κιμωλία σκόνης ή ξηρά χρωστική ουσία μέσω διάτρητου χαρτιού που κατασκευάζεται με τροχούς πολτοποιούς που συνδέονται με τα σπονδυλωτά. Η περιστροφική διάταξη σας επιτρέπει να επιτύχετε τα πιο περίπλοκα σχέδια. Προκειμένου να δημιουργηθεί μια συγκολλητική επιφάνεια στην οποία το χρυσό πρέπει να συγκρατεί, είναι απαραίτητο να παρασκευαστεί η επιφάνεια της επιφάνειας της επιφάνειας. Ο τύπος της συγκολλητικής που χρησιμοποιείται εξαρτάται από τον τύπο της επιφάνειας που πρόκειται να επιχρυσωθεί και αν είναι απαραίτητο για την κόλλα να κρεμάσει γρήγορα ή αργά. Όταν η κόλλα είναι επαρκώς ξηραίνεται, μπορεί να εφαρμοστεί το χρυσό φύλλο ή σκόνη. Το χρυσό εισιτήριο μπορεί να εφαρμοστεί από το βιβλίο στην επιφάνεια του επιχρυσωμένου αντικειμένου. Ωστόσο, όμως, το χρυσό γόνατο κρατά ένα βιβλίο σταθερά στο αριστερό χέρι με ένα καλυμμένο χρυσό εισιτήριο, και με ένα επίπεδο και αιχμηρό εργαλείο λήψης χρυσών φέτες. Στη συνέχεια, μια βούρτσα παλτό καμήλας εφαρμόζει προσεκτικά τα χρυσά εισιτήρια για έτοιμη επιφάνεια. Το εισιτήριο βούρτσας κρατά χάρη σε μια στατική ηλεκτρική ενέργεια που το καταφύγιο δημιουργείται από απαλή με τη βούρτσα μετά το πρόσωπο. Για ορισμένες διαδικασίες διοίκησης, χρησιμοποιείται κάτοχος επιβατών. Είναι ένα ορθογώνιο κομμάτι ξύλου, ένα μεγάλο περίπου 23 x 15 εκατοστά που σφίγγεται με φλόγα και καλύπτεται με ένα επεξεργασμένο δέρμα μόσχου. Περίπου το ένα άκρο της ασπίδας περγαμηνής προστατεύει μια απαλή επιστολή πριν από τη ροή. Όταν ολοκληρωθεί η χείλη, η περιοχή που καλύπτεται από τα φύλλα πρέπει να τρίβεται με μαλακή βαμβακερή ποιότητα. Έτσι, επιτυγχάνεται υψηλή στιλπνότητα επιχρυσωμένης επιφάνειας. Χαλαρά κομμάτια χρυσού ίσως από την τελική εργασία για να αφαιρέσετε μια βούρτσα παλτών καμήλας. Χρυσό χρυσό μπορεί να σκόνη με τρίψιμο μέσα από ένα κόσκινο με απαλό πλέγμα. Ωστόσο, ο κονιοποιημένος χρυσός είναι επίσης ακριβός που συχνά αντικαθιστά συχνά τις χάλκινους σκόνες. Εάν το χρυσό φύλλο χρησιμοποιείται για βόμβες επιχρυσών και στέγες κτιρίων, χρησιμοποιείται σε μορφή κορδέλας. Οι διαδικασίες τελειώματος όπως η στίλβωση μπορείτε να βρείτε γλυπτική.